căutare personalizată

duminică, 28 noiembrie 2010

Parerea mea....

 Ma numesc Marian...nascut in Slobozia  jud Ialomita, un orasel destul de mic si linistit indesat pe harta printre multimea de sate din Campia Baraganului...orasel de care ,de vreo 8 ani, imi aduc doar aminte,vazandu-l doar in poaze ...Ca multi alti romani am fost nevoit sa-mi las casa prieteni si rude pentru o viata mai buna in afara, dar cred ca nu sunt singurul care spune ca nu e chiar asa cum am sperat cand ,plin de entuziasm,trecem vama catre Italia.Nu stiu altii dar eu ma asteptam sa ma umplu de bani in cateva luni si sa ma intorc acasa sa-mi fac putin de cap dupa care sa ma gandesc serios la o viata linistita o familie o casuta la tara ...ma rog vroaim sa fac multe cu banii astia care mi-i imaginam eu ca-i castig ...si in cateva luni nu asa :) ca altii cu greu...Se vede ca am exagerat cu imaginatia,si nu  ma consider vinovat pentru asta  pana la urma era si varsta la care iti permiteai sa visezi si chiar alte vremuri,plus ca mai aveam cunostinte care veneau si spuneau ca se castiga bine ca e frumos ca nu-s probleme cu nimeni, astia care au fost plecati si ,ca sa nu mai stie nimeni cat au indurat si cat de prost au fost tratati  straini fiind in alta tara , veneau sa-mi prazinte anumite fantezii d'ale lor drept adevaruri certe si incontestabile iar eu pana la proba contrarie trebuia sa-i cred ca doar nu ma puneam eu cu ditamai patronii care s-au imbogatit in afara din "afaceri"(cersit,furat)...
 Ma rog ...ideea e ca am ramas dezamagit de ce am trait aici si ceea ce ma doare si mai tare e sa stiu ca acasa e mai grav...Asta implica sederea mea permanenta aici unde te faci remarcat doar daca faci vreo crima viol sau furi ceva caci n-ai sa auzi vreodata la stiri de un roman care trecea strada o batranica sau dadea jos din pom pisoiul unei fetite...asata asa ca un exemplu ca  sunt multe altele care le facem din suflet si ei le ascund ca nu cumva sa fim acceptati vreodata in societate.Politica...
 Am spus politica si deja am gura punga incerc sa rostesc asta cat mai rar nu de alta dar ultima oara am terminat pasta de dinti si am schimbat 3 periute...mi-e scarba
 Dupa tot felul de munci (dintre cele mai grele...trebuia sa accept) la care am fost supus in tara asta si tot felul de injustitii una din ele fiind neplata muncii ca de: n'aveai permis de soggiorno nu puteai face denunt ca te trimeteau acasa,am ajuns la concluzia ca nu prea mai e loc de bine in intunericul si rautatea asata...am cam perdut sperantele si am devenit oarecum pasiv la cat de "infipt" si hotarat eram cand am descoperit "minunea" ...Imi pare rau insa ca vad asta la multi si in multe locuri am auzit ca treburile nu merg asa de bine ... oamenii nu mai au valoarea care ar trebui sa o aiba , fie ei romani italieni si alte natii,de fapt nimeni nu vede ca treaba cu natiunile nu pre mai functioneaza si nici nu cred ca a functionat vreodata ,exista cred eu o altfel de clasificare de care se tine cont peste tot : 1 oameni cu bani si putere 2 restul lumii...in rest poti sa fi chinez german american 
 Si acum hai sa va prezint prima categorie ,bineiteles prin prisma cunostintelor mele si nimic mai mult.Incep cu prima..si termin tot cu prima pentru simpu fapt ca la doua nu prea ar fi cine stie ce de povestit cu totii ducem lipsa banilor unii mai mult altii mai putin si asta cum bine stiti implica multe :stres,nefericire,foame,ura,incultura, rasism si multe altele..
 Si ca sa ma tin de cuvant : Oamenii cu bani si putere sunt oamenii care iti zambesc doar pentru bani , te ajuta pentru bani , te imprumuta cu bani tot pentru bani si in general tot ce fac pentru mai multi bani decat au deja in nici un caz nu din suflet sau din simpatie...De unde isi alimenteaza ei toata energia si toata puterea care le permite sa incalce o mare parte a valorilor morale cu  care am crescut ?!..din bani !!!Iar puterea banilor suntem noi oamenii...spun asta pentru ca banii dupa cum stiti sunt doar hartii ,noi dam valoare hartiilor acceptandu-le.Suntem prinsi intr-un sistem foarte bine pus la punct...cea mai mare excrocherie din toate timpurile.O mana de oameni care conduc lume intreaga!!!1% din populatie detine 40% din bogatiile planetei vi se pare corect?!Cu ce sunt ei mai buni ca noi?Ce au in plus fata de un simplu om ...Singurul lor atu este educatia, cunostinta e putere!Intradevar invatam istoria matematica fizica etc. in scoli dar v-ati intrebat vreodata daca in scoala la istorie va este spus tot adevarul, sau daca fizica pe care ati invatat-o mai e "la moda" inca...Totul pentru a te integra intr-o societate pe care ei o numesc stabila; daca e asa de stabila de ce reusim sa evoluam?
 Multi in incercarea de a se consola se agata cu disperare de zicala: "Banii n'aduc fericirea" as putea fi deacord daca n-ar fi la fel de adevarat faptul ca nu aduc fericirea dar o intretin .Milioane de oameni care in cautarea  pacii ,linistei si abundantei is fac viata un cosmar ,un haos o lupta pentru profit lupta din start pierduta ...
 Totul pentru bani ,iar ca sa intelegeti sistemul monetar ,sclavia moderna va recomand filmul Zeitgeist: The Movie.
 Lumea imperfecta si plina de coruptie in care traim o lume in care 50% din populatie traieste cu mai putin de 2 dolari pe zi ,34.000 de copii mor in fiecare zi din cauza saraciei si a unor boli ce pot fi prevenite,o lume in care nimic nu e ceea ce pare ,o inchisoare in aer liber unde nimic nu functioneaza asa cum trebuie...
 Poate exagerez dar cum se face totusi ca am ajuns atat de naivi cand vine vorba de alegeri de presedinti guverne ...ne punem mereu speranta in vise fabricate ieftin fara sa gandim o clipa si fara sa realizam ca defapt ei ne-au redus in stadiul in care suntem prin punerea in aplicare a unui plan bine stabilit in scopul de a controla lumea.Chiar credeti ca schimbarea unui guvern va poate aduce voua fericirea sau bunastarea?!Ei nu fac altceva decat sa dea legi unde nu gasesc alte solutii practice...ei niciodata nu vor reusi sa iti imbunatateasca in vreun mod viata nefiind antrenati in sensul asta...singurul lucru care te poate salva este tehnologia.Nu un anume guvern ti-a adus lumina in casa sau caldura sau masina de spalat atat de utila nu a fost inventata de un guvern anume totul se reduce la tehnologie nu la politica...Ne-am nascut egali iar la nastere aveam cu toti acleasi nevoi...ne-am nascut goi uzi si flamanzi si nu cred ca era cazul sa compicam situatia ...
 Pentru ce traim, pentru ce am fost creati si care sunt adevaratele bucurii ale vietii?!..
 E timpul sa schimbam ceva....avem puterea de a schimba ceva si nu prin lupta impotriva unui anume sistem pentru ca luptand impotriva sau fiind aliat tot in razboi esti iar de razboi(sub toate formele lui) e plina lumea...Creativitatea, compasiunea ,dragostea de semenii nostrii, trezirea constiintei umane redescoperirea valorii umane astea sunt lucruri care cred eu ca ne pot salva de sclavia moderna,sistemul monetar una din cele mai paralizante structuri pentru societate suportata vreodata de umanitate.
 Sunt constient ca nu am spus nimic nou ci doar intr-un alt fel de a spune...e doar parerea mea !!!
  Treziti-va la viata sau succes in a va plati dreptul de a fi sclv pe planeta Terra...
      

13 comentarii:

  1. Parerea ta seamana destul de mult cu a multora din noi,gandurile tale poate au trecut si prin mintea multora din noi.
    Succes in continuare!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc din suflet pentru sprijinul moral acordat...sa speram la mai bine...sa ne unim in pace

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))))) uhm da intr-adevar realitatea este dura dar nu-ti pierde entuziasmul ... e bine ca ai invatat ceva ceea ce inseamna ca ai acumulat niste informatii si fi sigur ca la un moment dat te vei intalni cu oameni cu care sa si discuti despre ele, nu esti singurul ... te vei lovi des de oameni care nu inteleg si nici nu asculta asta pentru ca conceptiile lor in general sunt limitate si exact cum ai zis cultura lor nu este atat de vasta. oricum felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta e, s-a ajuns de mult timp la legea junglei, un razboi pentru supravietuire la care eu zic ca nu mai are rost sa deschidem polemici, ci pur si simplu sa luptam cu genul asta de oameni care vor sa detina controlul absolut...si sa castigam!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce sa-ti spun: ai dreptate dar saracia cu care ne confruntam azi,nu ne da puterea sa schimbam nimic pt ca grijile noastra in momentul asta este:sa putem pune ceva pe masa maine, sa cumparam pampers la copil, sa platim chiria la sf lunii,etc.deci muncim in sclavie sa ajungem la sf lunii.Eu cred ca asa ne-am nascut si asa murim Marian,sper la mai bine pt copilul meu dar tu ai dreptate daca nu combatem noi pt ei, atunci cine? succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  6. SARACIA NE ROADE PE TOTI..TOT DAM VINA PE SISTEM DA DE FAPT NOI SUNTEM SISTEMUL....TREBUIE SA FACEM CEVA PENTRU ASTA NU DAOR SA STAM CU MIINELE IN SAN SI SA NE VAITAM...E GREU CAND ESTI JOS DAR NICI NU O SA NE RIDICAM FACAND ASTA ...

    RăspundețiȘtergere
  7. bravo...sunt deacord cu tine...am ramas surprinsa ka o alta persoana gandeste asa..ai dreptate trebuie sa facem ceva sa nu mai fie atatea injustitii si diversitati...dar intr-o alta tara e cam dificil...cum s zice:uniunea face forta!!!numai asa am putea face ceva...

    RăspundețiȘtergere
  8. ...e greu dar tre' sa avem curaj si sper ca lume sa te inteleaga asa cum eu te-am inteles..defapt cred ca toti simt ca ceva nu e in regula dar nu isidau seama ce anume

    RăspundețiȘtergere
  9. inafara de faptul ca ai consumat un pic din trauma ta si a multor altora asemenea tie,nu se va schimba nimic din pacate..astea s vremurile in care traim si atat,nimic de facut..poate doar sa nu mai facem copii ROMANI,asta ca sa nu fie condamnati de la nastere de catre propria societate si restul de dupa ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. prima data felicitari pentru cat de frumos ai scris si pentru cat de bine ai reflectat realitatea. din pacate asta e adevarul. sper ca macar ceea ce ai scris sa shimbe ceva. fie un gand, o atitudine, un fel al cuiva de a fi. toata stima pentru parerea ta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Efeseni 6:12-18

    Căci noi nu avem de luptat împotriva carnii și a sângelui, ci împotriva căpeteniilor,împotriva domniilor, împotriva stăpânirilor întunericului acestui veac,împotriva duhurilor răutații care sunt în locurile cerești. De aceea, liați toată armătura Lui Dumnezeu,ca să vă puteți împotrivi în ziua cea rea si să rămaneți în picioare, după ce veți fi biruit totul. Amin. Marius. Arbysul_jeo@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. f tare...daca stapanesti bine Biblia as avea nevoie d ajutorul tau ...daca nu cer prea mult

      Ștergere
    2. Ai e-mailul meu mai jos, mă poți contacta cu cea mai mare plăcere..:) arbysul_jeo@yahoo.com

      Ștergere